Diákok a kenyai Arya Lányiskolában gyakorolják a Transzcendentális Meditációt

 

A Transzcendentális Meditáció bevezetése a már meglévő iskolákban

A világ minden részén bevezették már a Transzcendentális Meditációt®  a meglévő magán-, köz-, és a charter iskolákban, valamint az iskola utáni programokban a világ minden részén. Az iskolák 'Csendes Időt' tesznek az órarendbe, ami kétszer 10-15 perces időszak, melynek során a diákok gyakorolják a Transzcendentális Meditációt.

Mit mondanak a pedagógusok és a diákok

 

George H. Rutherford, PhDaz „Ideal Academy Public Charter” Iskola Igazgatója ( K-8 ), Washington, DC, Amerikai Egyesült Államok


"Megpróbáltam minden programot, amit eddig kiadott a nemzeti kormány, hogy javítsuk a tanulók tanulmányi teljesítményét, hogy csökkentsük az erőszakot és gyökerestül véget vessünk a kábítószerezésnek. Egyik program se teljesítette be azt, amit gondoltak róla. A Transzcendentális Meditáció program az egyetlen program, amely elvégzi mindezt, sőt még többet is. A gyerekek jobban képesek fókuszálni és így képesek vagyunk  okosabb diákokat kifejleszteni a Transzcendentális Meditáció program által."

Dr. George Rutherford az első pedagógusok egyike volt, aki bevezette a Csendes Idő programot, ami minden tanítási nap elején és végén egy olyan időszak, amely lehetővé teszi, hogy a gyerekek gyakorolják a Transzcendentális Meditációt. Mint a Washington DC-ben lévő „Fletcher-Johnson” Oktatási Központ igazgatója és  ügyvezető igazgatója bevezette a Transzcendentális Meditáció technikát több mint ezer diáknak és tanárnak az 1990-es években.


Dr. Rutherford már 45 éve van az oktatásban és 35 éve igazgató. Jelenleg igazgatója az „Ideal Academy Public Charter School”-nak, ami egy díjnyertes iskola Washington, DC szívében.


Carmen N'Namdi
A „Nataki Talibah Schoolhouse” igazgatója, Detroitban.


"Az alkalmazottaink megtanulták a TM- technikát, hogy megkapják azokat a mentális és fizikai egészségügyi előnyöket, ami a stressz felszabadulás következménye a munkakörnyezetben. A diákoknál, láttuk, hogy a TM program fokozza a tanulási képességet, a tanulmányi előmenetelt, a kritikus gondolkodási készséget, interperszonális és szociális készségek és mindezt azért, mert a test mély pihenést kap. Már nagyon várjuk, hogy a következő években egyre több iskola és munkahely rájöjjön, hogy nem sokat nem lehet elérni, amíg a stressz nincs  eltávolítva az útból."


Ms. N'Namdi társalapítója és igazgatója a „Nataki Talibah Schoolhouse”-nak Detroitban ( K - 8), a „The National Charter School Institute” Igazgatótanácsának elnöke és a „Michigan Association of Public School” Akadémiák igazgatósági tagja. A Nataki iskola egy díjnyertes középiskola, ahol több száz tanár és diák tanulta meg a Transzcendentális Meditációt az elmúlt kilenc évben a Nataki Wellness Program részeként.

Lépjen kapcsolatba velünk további információkért a Transzcendentális Meditáció bevezetéséről a már meglévő iskolákban.

Lásd a tudományos kutatásokat a Transzcendentális Meditációról és az oktatásról